mysweetlife-98

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Alexandra Bäck - 12 juli 2011 10:41

Idag ska jag, Bella och Natha ha tjej kväll typ... dom kommer klockan 14.00 Om vädret håller i sig ska vi nog ta några fina pool bilder som ev. kommer upp på bloggen<3<3 om det blir bilder vil säga... men jag ska nog iaf typ filma när vi åker typ ruchelkana ner i poolen<3<3 och självklart hoppa studsmatta ner ju!!!!

Kommer bli awesome!! sen så ska vi väl typ packa in oss i husvagnen och kolla på några filmer också!! jag har tagit ut min popcorn maskin och popcorn frön redan nu.. jag har också bäddat i ordning och så!! och ikväll ska vi äta tacopaj! det är så j***a gott med mat-tcospaj! fråga era föräldrar om inte dom kan laga det åt er någon dag??

Hursomhelst så igår så bakde jag en kladdkaka som vart helt koko!! den smakade som pepperkaka!! det är ett stort problem med våran ugn!!?? i förrgår gjorde mamma sockerkaka.. hon har aldrig bränt sockerkaka men då brände hon 2st??!! hon drog ändå ner tempraturen och satte in kakan halva tiden det skulle vara bara!? likafr mig... det stog 30minuter i receptet och jag sate den på15minuter och ändå vart den ngt bränd på ovansidan men rinnig inuti??

ajah!!

jag natha och bella kommer ha sjukt kul juh! och det kanske blir ett nattdopp också?? 

bild:

antika Side(Turkiet)

bild:

stranden vid hotellet(Turkiet)(ledsen att den är felvriden)


ajah!

puss på er<3<3

Presentation


Hej
Jag är Alexandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards